Csökkent a reklámszpotok száma a koronavírus-járvány alatt

Március elejéhez képest mintegy tízezerrel csökkent a reklámszpotok száma a hónap végére - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tanulmánya alapján a hatóság kommunikációs igazgatósága szerdán.

2020. május 28. | szolgáltatások

A MOL FELKÉSZÜLT A VÁLSÁGKEZELÉSRE

Felkészült a koronavírus-járvány miatti válság kezelésére a Mol, működési stratégiát dolgoztak ki, amelyben meghatározták a legfontosabb irányokat - mondta Hernádi Zsolt, a Mol-csoport...

KORONAVÍRUS: MAGYARORSZÁGON NINCS ÉS NEM IS LESZ ÁRUHIÁNY

Magyarországon a koronavírus-járvány ellenére nincs áruhiány és ez a következő hónapokban is így lesz - fejtette ki Schanda Tamás, az Innovációs és Technológiai Minisztérium államtitkára.

MATOLCSY: A KORONAVÍRUS HATÁSAI KISZÁMÍTHATATLANOK

A koronavírus hosszabb távú hatásai kiszámíthatatlanok, a gazdasági hatása több évig húzódik, míg az egészségügyi rövidebb lesz - mondta Matolcsy György, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) elnöke...

LEGFRISSEBB HÍREINK

Áprilisban 3,7 százalékkal nőttek a termelői árak

Áprilisban belföldi termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal...

Bővebben

Csökkent a reklámszpotok száma a koronavírus-járvány alatt

Március elejéhez képest mintegy tízezerrel csökkent a...

Bővebben

Globálisan 17 milliárd dollár visszaesés várható a sportszponzorációban

Egy adatközpontú sportmarketing cég előrejelzése szerint idén 37...

Bővebben