TAROLT A LIDL A MAGYAR TERMÉK NAGYDÍJ IDEI VERSENYÉN
Kiemelkedően sok, összesen hat kategóriában nyerték el a Lidl termékei az idei Magyar Termék Nagydíjat. A rangos szakmai megmérettetés zsűrije egyebek mellett az áruk minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során.
A Lidl 2004-es magyarországi piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a hazai vásárlók rendelkezésére. E szemléletének is köszönheti, hogy a Magyar Termék Nagydíj 2017 versenyén minden megpályázott kategóriában elnyerte a rangos díjat.
A szakmai elismerést és az azzal járó védjegyet az Alesto gyümölcsszeletekkel, a Chira gyorsfagyasztott zöldségek termékcsaláddal, a Deluxe mézválogatással, a Pikok Pannonia Téliszalámival, a Tepertős- szilvás papuccsal és a Pikok Pannónia Lángolt kolbásszal érte el a Lidl Magyarország. A szakmai zsűri az értékelések során figyelembe vette egyebek mellett a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is.
Az idén huszadik alkalommal kiírt Magyar Termék Nagydíj pályázat ünnepélyes eredményhirdetésére 2017. szeptember 5-én, a Parlament Felsőházi Termében került sor.
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai értékek, gyártók és termékek. Ezért is indította útjára 2013-ban a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, amelynek célja, hogy mind több kiváló minőségű hazai termék jelenhessen meg az áruházlánc polcain. Jól mutatja a program sikerét, hogy mára termékeinek mintegy 60 százalékát hazai beszállítóktól szerzi be a Lidl Magyarország. A most elnyert Magyar Termék Nagydíj pedig kiválóan bizonyítja, hogy ezek a termékek kimagasló minőséget jelentenek a hazai piacon” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
(Forrás:kereskedelmiszektor.hu / Fotó: lidl)